Ce trebuie să conțină un magazin online?
-
Pagina principală
-
Pagina ”Despre noi”
-
Catalogul de produse
-
Pagina de înregistrare a comenzii
-
Confirmarea a comenzii
-
Contacte
-
Condițiile de plată
-
Reclamaţiilor
-
Politica de returnare
-
Recenzii
-
Alte functionalitati
Pagina principală cu posibilitatea afișării produselor populare și promoționale cu indicarea perioadei de valabilitate a ofertei și a prețului.
Pagina ”Despre noi”: care să conțină:
-
Denumirea completă, inclusiv forma de organizare juridică a comerciantului;
-
Numărul de identificare de stat (IDNO) al persoanei juridice sau al întreprinzătorului individual/ numărul patentului de întreprinzător;
-
Adresa juridică, adresa de poștă electronică a persoanei, numărul telefonului de contact;
-
Numărul și termenul de valabilitate a notificării, precum și denumirea autorității administrației publice ce a eliberat notificarea;
-
Codul TVA după caz etc.
Catalogul de produse, cu posibilitatea:
-
Afișării blocului „Produse asemănătoare” sau „Produse recomandate” cu indicarea perioadei de valabilitate a ofertei şi a prețului cu precizarea reducerilor și perioadei de reducere,
-
Precizarea privind includerea sau neincluderea în preţuri şi tarife a impozitelor (ca exemplu, TVA),
-
Precizarea privind includerea sau neincluderea în preţuri şi tarife a cheltuielilor de livrare şi/sau a altor cheltuieli, precum şi valoarea acestora, dacă este cazul;
-
Descrierea produsului;
Pagina de înregistrare a comenzii/ coșul de cumpărături cu posibilitatea de aplicare eventuală a reducerilor, cu indicarea tuturor reducerilor și tuturor cheltuielilor (ca exemplu de livrare şi/sau a altor cheltuieli), precum şi valoarea acestora, dacă este cazul, cu posibilitatea modificării comenzilor;
Confirmarea prin mijloace electronice a recepționarei comenzii, inclusiv acceptarea sau respingerea comenzii făcute de către cumpărător;
Contacte cu număr de contact vizibil, adresă poștală, email și suport tehnic prin chat;
Condițiile de plată (metodele de plată acceptate) și livrare (condițiile expedierii);
Modul de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor;
Condițiile de returnarea mărfurilor
Recenzii cu indicare numărul telefonului de contact şi adresa paginii web oficiale ale Agenţiei pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei;
Funcționalități utile ale paginii web care cel puțin includ:
-
Butonul „Comandă într-un singur click”
-
Motoare de căutare
-
Consultanță online
Alte funcționalități importante
-
CMS (soft-ul pentru gestionarea site-ului/paginii) – motor de gestionare al site-ului cu multe module utile și adaptare după optimizarea SEO;
-
Link-ul către pagina de situl de socializare;
-
Un logo remarcabil, care de fapt este, cartela de vizită a tuturor magazinelor online.