Ce trebuie să conțină un magazin online?

Pagina principală cu posibilitatea afișării produselor populare și promoționale cu indicarea perioadei de valabilitate a ofertei și a prețului.

Pagina ”Despre noi”: care să conțină:

  • Denumirea completă, inclusiv forma de organizare juridică a comerciantului;

  • Numărul de identificare de stat (IDNO) al persoanei juridice sau al întreprinzătorului individual/ numărul patentului de întreprinzător;

  • Adresa juridică, adresa de poștă electronică a persoanei, numărul telefonului de contact;

  • Numărul și termenul de valabilitate a notificării, precum și denumirea autorității administrației publice ce a eliberat notificarea;

  • Codul TVA după caz etc.

Catalogul de produse, cu posibilitatea:

  • Afișării blocului „Produse asemănătoare” sau „Produse recomandate” cu indicarea perioadei de valabilitate a ofertei şi a prețului cu precizarea reducerilor și perioadei de reducere,

  • Precizarea privind includerea sau neincluderea în preţuri şi tarife a impozitelor (ca exemplu, TVA),

  • Precizarea privind includerea sau neincluderea în preţuri şi tarife a cheltuielilor de livrare şi/sau a altor cheltuieli, precum şi valoarea acestora, dacă este cazul;

  • Descrierea produsului;

Pagina de înregistrare a comenzii/ coșul de cumpărături cu posibilitatea de aplicare eventuală a reducerilor, cu indicarea tuturor reducerilor și tuturor cheltuielilor (ca exemplu de livrare şi/sau a altor cheltuieli), precum şi valoarea acestora, dacă este cazul, cu posibilitatea modificării comenzilor;

Confirmarea prin mijloace electronice a recepționarei comenzii, inclusiv acceptarea sau respingerea comenzii făcute de către cumpărător;

Contacte cu număr de contact vizibil, adresă poștală, email și suport tehnic prin chat;

Condițiile de plată (metodele de plată acceptate) și livrare (condițiile expedierii);

Modul de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor;

Condițiile de returnarea mărfurilor

Recenzii cu indicare numărul telefonului de contact şi adresa paginii web oficiale ale Agenţiei pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei;

Funcționalități utile ale paginii web care cel puțin includ:

  • Butonul „Comandă într-un singur click”

  • Motoare de căutare

  • Consultanță online

Alte funcționalități importante

  • CMS (soft-ul pentru gestionarea site-ului/paginii) – motor de gestionare al site-ului cu multe module utile și adaptare după optimizarea SEO;

  • Link-ul către pagina de situl de socializare;

  • Un logo remarcabil, care de fapt este, cartela de vizită a tuturor magazinelor online.

Știați că?

Dintre toate piețele CEFTA, indicele de fiabilitate poștală este cel mai bun în Moldova (95).

Află mai multe

Subscriptie la stiri

Primiți notificări când următorul modul devine disponibil

.

Legal disclaimer: This geographical map is for informational purposes only and does not constitute recognition of international boundaries or regions; GIZ makes no claims concerning the validity, accuracy or completeness of the maps nor assumes any liability resulting from the use of the information therein.

North Macedonia

Populația 2072531
Populația cu vârsta cuprinsă între 16-64 de ani 1434451
Utilizarea internetului 84%
Cumpărători pe internet 40%
Valută Macedonian denar
PIB pe cap de locuitor, PPA 17015.23

Albania

Populația 2837743
Populația cu vârsta cuprinsă între 16-64 de ani 1931355
Utilizarea internetului 70% (2019)
Cumpărători pe internet 10% (2019)
Valută Albanian lek
PIB pe cap de locuitor, PPA 13899.93

Serbia

Populația 6908224
Populația cu vârsta cuprinsă între 16-64 de ani 4530026
Utilizarea internetului 79%
Cumpărători pe internet 48%
Valută Serbian dinar
PIB pe cap de locuitor, PPA 19366.76

Kosovo

Populația 1775378
Populația cu vârsta cuprinsă între 16-64 de ani /
Utilizarea internetului 97%
Cumpărători pe internet 47%
Valută European euro
PIB pe cap de locuitor, PPA 11383.4

Bosnia & Herzegovina

Populația 3280815
Populația cu vârsta cuprinsă între 16-64 de ani 2216576
Utilizarea internetului 74%
Cumpărători pe internet 38%
Valută Bosnia and Herzegovina convertible mark
PIB pe cap de locuitor, PPA 15732.84

Moldova

Populația 2620495
Populația cu vârsta cuprinsă între 16-64 de ani 1876763
Utilizarea internetului 76%
Cumpărători pe internet 34%
Valută Leu moldovenesc
PIB pe cap de locuitor, PPA 12995.56

Montenegro

Populația 621306
Populația cu vârsta cuprinsă între 16-64 de ani 411215
Utilizarea internetului 79%
Cumpărători pe internet 29%
Valută European euro
PIB pe cap de locuitor, PPA 20542.71

Centru de resurse și informații despre aspectele-cheie privind comerțul electronic pentru toți membrii CEFTA.

ECOMMERCE FOR ALL

Află mai multe Vedeți toate datele de comerț electronic
* Această desemnare nu aduce atingere pozițiilor privind statutul și este în conformitate cu UNSCR 1244 și cu Avizul CIJ privind declarația de independență a Kosovo

Implementator in Moldova