Modulul 6

Emblema de încredere pentru e-comerțul regional

Pentru a obține emblema, fiecare e-vânzător trebuie să completeze un scurt chestionar online în care răspunde dacă îndeplinește cerințele legale de bază pentru operarea în e-comerț. La depunerea răspunsurilor la chestionar, se efectuează o procedură de verificare de către una dintre asociațiile de e-comerț din CEFTA, urmând regulile prevăzute de Codul de conduită.

În cazul în care e-vânzătorul este o entitate juridică înregistrată și îndeplinește cerințele legale de bază, e-vânzătorul va putea achiziționa emblema regionala a mărcii de încredere și i se va trimite emblema pentru plasarea acesteia pe pagina web e e-magazinului sau. În caz contrar, instrucțiunile corective vor fi trimise e-vânzătorului, care dacă este îndeplinită în termen de o lună, va putea achiziționa emblema. E-comerciantul are dreptul de a promova emblem regional a mărcii de încredere către consumatorii săi, pentru a crește încrederea în marca sa.

Una dintre asociațiile de e-comerț din CEFTA (de obicei provenind de pe piața respectivă la fel ca e-vânzătorul ) face o verificare formală pe site, adică dacă e-vânzătorul posedă condițiile legale de bază necesare desfășurării activității, fără a evalua calitatea, adică dacă conținutul acestuia este adecvat și îndeplinește toate normele prescrise.

Dacă pe site-ul web al unui web-magazin pe care îl vizitați există o emblem regionala a mărcii de încredere încredere, înseamnă că site-ul de e-comerț și-a luat angajamentul de a lucra în conformitate cu Codul de conduită, garantând standarde etice pe piața digitală.

Site-ul web pentru cererea de obținere a unei embleme regionale a mărcii de încredere va fi adăugat suplimentar.

Asociațiile de e-comerț care au participat la dezvoltarea emblemei regionale a mărcii de încredere

Macedonia
Serbia
BIH
BIH
Albania

Informații pentru emblema regională a mărcii de încredere în limbi pentru alte piețe CEFTA